Gad du godt, at du kunne spise dig
friskere, gladere og mere fuld af energi?

Ofte har vi fokus på at spise sundt og mange grøntsager.

Og intentionen er god. Desværre ender mange enten med, at spise kaloriefattigt og ensformigt, eller med at vælge usunde løsninger, fordi det sunde valg er for besværligt.

Begge dele gør, at kosten indeholder for lidt næring. Og det resulterer i træthed, dårligt humør og manglende overskud.

Du løser det ved, at spise næringstæt mad

(og nej det handler ikke bare om, at du skal spise mere salat).

Du har brug for en kost, der indeholder mere næring!

Din krop og dit sind har brug for de rette aminosyrer, vitaminer og mineraler for at kunne fungere optimalt.

Hvilke næringsstoffer, der er afgørende for din energi og dit humør, og hvordan du NEMT får flere af dem ind i din kost, viser jeg dig i onlinekurset "Spis dig (mærkbart) mere glad":

Når du begynder at spise humørmad, vil du i løbet af 7 dage, kunne mærke en forskel.

92% af kursisterne oplever mindre træthed

85% føler sig gladere

Kursister fortæller, at de har færre skænderier med mand og børn, at de ikke længere har brug for den daglige powernap og at de ikke udskyder ting til den næste dag. Nu når de faktisk det, de har planlagt.

Vil du også spise dig mere frisk og glad?

Med onlinekurset "Spis dig (mærkbart) mere glad" får du:

Modul 1

Hvad er humørmad?

Forstå hvad humørmad er og opdag de 4 måder humørmad hjælper dig til et bedre humør og en grundfølelse af mere overskud.

Modul 2

Sådan spiser du dig mere glad

Find ud af hvilke næringsstoffer, der er afgørende for dit humør og din energi, og få listen over humørmad, som gør det let for dig at gå i gang.

Modul 3

Sådan kommer du (let) i gang med humørmad

Få de 3 vigtige tips til din morgenmad, så du får lagt fundamentet til et stabilt humør og energiniveau dagen igennem.

Modul 4

Sådan laver du selv humørmad

Snup de 19 NEMME opskrifter på humørmad, som også din mand vil spise. Og få en række tips til at snige mere næring ind i den mad, du spiser – uden at ændre (ret meget) på din kost.

Modul 5

Sådan holder du fast i humørmad

Få den simple metode til at holde fast i dine gode humørmad-vaner (og undgå den dårlige samvittighed og følelsen af at fejle).

BONUS

De bedste humørmad-kosttilskud

Se de 3 mest effektive humørmad-kosttilskud og hvor du finder dem med rabat.

Kurset indeholder kun korte lektioner på 5-7 minutter, så det er NEMT at gå til.

Jeg har udvalgt de vigtigste pointer, så du ikke behøver at bruge flere måneder på at lære, hvordan du skal spise, for at få mere overskud til alt det du gerne vil.

Du skal afsætte ca. 1,5time i alt, for at se alle lektioner.

Hej, mit navn er Anne Mette Ravnmark

Jeg er psykolog og kostvejleder med speciale i sammenhængen mellem kost, tarmsundhed og psykisk sundhed.

Det er mig, der guider dig på onlinekurset “Spis dig (mærkbart) mere glad” – og hjælper dig i gang med at spise dig til mere energi og glæde gennem den mad, der indeholder præcis de aminosyrer, vitaminer og mineraler, der er særligt humørvigtige.

Jeg har selv oplevet hvor stor en forskel mad kan gøre. I 2018 hjalp humørmad mig med, at gå fra træt, udmattet og grædende på badeværelsesgulvet, til at opleve stabilt humør og overskud til at lege med min lille datter.

Du kan tilføje humørmad til den mad du allerede spiser.

Det kræver ikke meget overskud, for du skal ikke ud at handle i specialforretninger. Humørmad er helt almindelig mad som du kan få i supermarkedet. 

På humørmad-metoden er der ingen restriktioner. Vores fokus er et helt andet.

Vi fokuserer på at skrue op for den mad, der indeholder de næringsstoffer, som effektivt støtter de kropslige processer, der er involveret i at sikre god energi og et stabilt, godt humør.

Mit svar er selvfølgelig: JA, det kan man. Og jeg skriver JA med store bogstaver af 2 årsager:

1) Fordi jeg selv mærker det på mit overskud og mit eget humør, inden for få dage, når jeg spiser humørmad.

2) Fordi mine seje deltagere på “Spis dig (mærkbart) mere glad”, har haft samme vilde oplevelse efter at være begyndt på humørmad.

Hør fx Susanne, der blandt andet kæmpede med “hjernetåge”:

Jeg havde skepsis omkring, om det virkelig kunne gøre noget mærkbart for mit humør efter bare 7 dage. Men ganske få dage efter jeg startede på kurset, lettede tågen. Jeg er SÅ overrasket over hvor stor en forskel det har gjort.

Hvorvidt vi faktisk optager de vitaminer, vi tager i pilleform, er ret omdiskuteret.

Vitaminer fra rigtig mad er “pakketeret” på en sådan måde, at vores krop forstår dem. Derfor har vitaminer i rigtig mad en høj biotilgængelighed (= de optages bedre).

Derfor er rigtig mad klart at foretrække.

Du skal ikke være bekymret for, om du kan li’ maden.

På onlinekurset lærer du hvilke madvarer der indeholder hvilke næringsstoffer, så hvis du for eksempel ikke kan li’ torskerogn, så får du alternativer. 

Er der absolut intet på humørmad-listen, du kan lide, så får du pengene tilbage.

Efter bare 7 dage med humørmad vil du mærke en forskel.

Du føler dig friskere og mere glad. Dit humør og energiniveau er mere stabilt dagen igennem og du har overskud til at få gjort nogle af de ting, du gerne vil.

Er du klar til at spise dig til mere energi og glæde?

Få evighedsadgang til onlinekurset
"Spis dig (mærkbart) mere glad" for:

kr 995
  • Det er muligt at betale i 2 rater med 30 dages mellemrum (uden at det koster ekstra).
    Vælg blot "ratebetaling" i menuen, når du bestiller.