Har du det sådan her:

Og passer et eller flere punkter på dig:

Så er der stor sandsynlighed for, at din krop mangler næring ❤️


På onlinekurset: "Spis dig (mærkbart) mere glad på 7 dage" viser jeg dig:
Hvordan du kan spise dig mere glad, ved at give din krop de mikronæringsstoffer, der er vigtige for dit humør.

Lyn-introduktion:
Alt det du skal vide om onlinekurset på 1 minut:

På onlinekurset "Spis dig (mærkbart) mere glad på 7 dage" viser jeg dig ...

Glæd dig til ...

Mit navn er Anne Mette Ravnmark

Jeg er psykolog, kostvejleder og GAPS-behandler (GAPS står for Gut and Psychology Syndrome og er en teori om hvordan det, vi spiser påvirker vores psykiske velbefindende).

Det er mig, der er din underviser på onlinekurset “Spis dig (mærkbart) mere glad på 7 dage”.

Jeg ved, at mange faktorer spiller ind på, hvordan vi mennesker har det. Og at netop næringsmangler er en ofte overset årsag til tristhed. Det har jeg selv mærket på egen krop.

På onlinekurset hjælper jeg dig i gang med at spise den mad, der giver din krop præcis de næringsstoffer, der er særligt vigtige for dit humør.

Derfor har jeg skabt kurset til dig:

Tilbage i oktober 2018 var jeg gravid med min yngste og ammede stadig vores store pige.

I store dele af graviditeten følte jeg mig trist og ked af det – uden rigtig at kunne forstå hvorfor.
Og dét at jeg ikke forstod hvorfor, gjorde bare det hele endnu værre.

På samme tidspunkt læste jeg til GAPS-behandler, ved siden af mit almindelige psykologarbejde. Under uddannelsen forstod jeg, at jeg var i underskud af vigtige næringsstoffer, fordi min krop i en lang periode skulle give næring til 3.

Da jeg begyndte at skrue op for det, jeg i dag, kalder humørmad, gjorde det en kæmpe forskel for mit humør. Jeg mærkede det faktisk fra den ene dag til den anden. Og gør det stadig.

Jeg har skabt onlinekurset “Spis dig (mærkbart) mere glad på 7 dage” for at hjælpe dig til, at opleve den samme store forskel, humørmad kan gøre.

1) Materialet ligger på en online kursusplatform, der hedder Thinkific. Du får tilsendt et link til platformen med det samme.

2) Alle videoer og alt materialet ligger klart til dig, så du kan begynde præcis når du har lyst og tid til det.
 
3) Du kan tage kurset hjemme fra din egen sofa, din seng eller lytte til videoerne, når du er på farten. Det eneste, du skal bruge er en internetforbindelse.
 

4) Du har evigt adgang til materialet. Det betyder, at du kan gense (eller genlytte) modulerne alle de gange, du vil, og vende tilbage til det, du har brug for, når du har brug for det.

Dit kursus - set i helikopterperspektiv:


På kurset bruger du sammenlagt 2 timer på at lære, hvordan du bruger mad til at påvirke dit humør i positiv retning.
Og du får lister, menuer og opskrifter, der er lette at følge, så du kan komme i gang allerede i dag.

Det her kan være dig (efter 7 dage med humørmad):

Her er mine svar på de spørgsmål, jeg typisk får om kurset:

Jeg orker ikke en kæmpe kostomlægning og mange restriktioner – er der det?

Det her kursus er det modsatte – her er ingen restriktioner.

Ofte er der en gevinst i at udelade visse fødevarer, når det kommer til humør. Men i dette kursus er fokus et helt andet.

Her skruer vi op for mad, der indeholder netop de vitaminer, som din krop skal bruge for at producere signalstoffer, der gør dig mere glad.  

Det, du får i dette kursus, er konkret vejledning i hvilke fødevarer, du, med fordel, kan inkludere i din kost.

Jeg er kræsen – vil der overhovedet været noget jeg kan spise?

Ofte er det sådan at den mad, der indeholder de mikronæringsstoffer som din krop faktisk mangler, vil smage godt.

Er du vant til at spise meget sukker og mange kulhydrater kan dine smagsløg dog godt, have vænnet sig til at ting skal smage sødt. Og det kan godt tage lidt tid at afvænne det. Nogle gange drejer det sig bare om få dage.

På kurset giver jeg dig en række forskellige forslag til mad, der kan give dig (humør)vigtige næringsstoffer. Der vil formentlig også være noget i mellem, som du kan lide.

(Fx har jeg et hemmeligt hack til dig, der slet ikke kan lide lever – så du får de (humør)vigtige næringsstoffer fra leveren, men faktisk ikke behøver at spise den). 

Mine blodprøver viser at jeg ikke er i underskud på vitaminer – kan jeg stadig få gavn af kurset?

Inden for funktionel medicin mener man, at det sidste sted næringsmangler viser sig, er i blodet.

Dernæst er der forskel på hvad der er “normale niveauer” og hvad der er “optimale niveauer” af vitaminer.

Du vil, næsten med garanti, få en AHA-oplevelse når vi gennemgår hvad humørmad er – og opdage at du ikke spiser så varieret, som du troede.

Vil jeg ikke bare kunne tage en vitaminpille?

Hvorvidt vi faktisk optager de vitaminer, vi tager i pilleform, er ret omdiskuteret.

Grundlæggende er vitaminernes biotilgængelighed vigtig – det betyder at vi helst skal have vitaminerne i en form vores krop kan genkende og optage.

Vitaminer fra rigtig mad er “pakketeret” på en sådan måde, at vores krop forstår dem. Derfor har vitaminer i rigtig mad en høj biotilgængelighed og er, i mine øjne, generelt at foretrække.

Få onlinekurset "Spis dig (mærkbart) mere glad på 7 dage"
- lige nu til intro-pris:

kr 995,-
  • Til sammenligning koster bare én personlig session med mig 1000kr. På de 50 minutter vil vi kunne nå at tage den helt indledende snak om, hvordan du kan komme i gang med at spise humørmad - hvilket svarer til mindre end 1/10del af kursets materiale.