Kender du følelsen af at være træt og udmattet i krop og sind? At dit humør svinger og du mangler energi og overskud i lange perioder?

Humørmad-metoden virker uanset om du er 32, 45 eller 68 år.

Den er til dig, der:

Forestil dig, hvordan det vil være:

Humørmad har allerede hjulpet mange kvinder med at få mere energi og et bedre humør - og dét helt uden besværlige forbud og restriktioner (og uden vejning af maden).

Humørmad-metoden giver dig redskaberne til at opnå mere overskud og glæde, med de kostændringer, der kræver mindst muligt af dig.

Jeg kalder det: Mikro indsats med maksimal effekt.

Du får et 4 ugers gruppe-onlineforløb med støtte, sparring og video-guidning (serveret i små overskuelige bidder)

Onlineforløbet "Humørmad-metoden" er skabt til dig, der..

Her er hvad 7 seje kvinder har oplevet med humørmad:

Jeg er SÅ overrasket over hvor stor en forskel det har gjort, og hvor let tilgængeligt det er!
"Jeg var træt, uoplagt og svingede konstant i humøret. Var omgivet af en "tåge", jeg ikke kunne forklare. Ganske få dage efter jeg startede på kurset, lettede tågen og jeg er her 14 dage efter ikke så træt [...] Og så svinger jeg ikke sådan i humøret - jeg er langt mere stabil."

Susanne, deltager på "Spis dig (mærkbart) mere glad"

Humørmad har givet mig mere energi
"Før jeg tog kurset var jeg nedtrykt og havde været til lægen for at få en henvisning til psykolog. Jeg kan mærke at jeg er blevet i bedre humør - og det kan jeg også mærke at jeg bliver glad af, så det er en god cirkel. "

Signe, deltager på "Spis dig (mærkbart) mere glad"

Har indtil videre tabt 4 kg
"Startede på humørkost for en lille måneds tid siden. Er ikke fanatisk, men vil tro at min mad er 80% humørmad. Kan mærke tydelig forskel, er ikke så træt mere, har mere energi, bliver hurtigere mæt, har mere stabilt blodsukker, sover meget bedre om natten."

Eva Pernille, deltager på "Spis dig (mærkbart) mere glad"

Jeg nyder at det er rigtig mad i stedet for piller
"Jeg er rigtig glad for listen over humørmad og har klart fået det bedre! Synes det virker."

Karen, køber af "Humørmad-startpakken"

Har allerede fået komplimenter om, at jeg ser ufattelig frisk ud (selv kl 20.00)
"Før havde jeg kort lunte, hvilket alt for ofte gik ud over min bedre halvdel. Og jeg følte altid at jeg var 10 skridt bagud.
Jeg har fået mit overskud og overblik tilbage. Jeg når det jeg har planlagt nu og skubber ikke tingene til næste dag. Jeg er på vej op i gear for alvor."

Jeannette, deltager på "Spis dig (mærkbart) mere glad"

Jeg føler det er en livsstil, jeg kan fortsætte med
"Jeg har mindre "hjernetåge". Jeg føler mit blodsukker er mere stabilt og jeg går ikke og er småsulten hele tiden. Jeg føler større ro i kroppen. Min uro i benene er væk. Jeg sover bedre. Jeg føler generelt en større ro både fysisk og mentalt."

Merle, deltager på "Spis dig (mærkbart) mere glad"

[...] for første gang i hele livet er jeg lykkelig og i balance
"og jeg er 69 år gammel. Forøvrigt taber jeg mig fordi jeg får de næringsstoffer jeg har brug for, spiser jeg naturligt ikke ret meget ..det er ikke et spørgsmål om fyldt mave men om de rette næringsstoffer."

Judith, deltager på "Spis dig (mærkbart) mere glad"

Hej, jeg er Anne Mette

Jeg er autoriseret psykolog, kostvejleder og videreuddannet inden for sammenhængen mellem mad, tarmsundhed og psykisk sundhed.

Det er mig, der følger og guider dig i de 4 uger onlineforløbet varer – og jeg storglæder mig til at hjælpe dig i gang med at spise den mad, der giver din krop alle de humørvigtige næringsstoffer.

Jeg har nemlig selv mærket, på egen krop, hvor effektiv humørmad er til at give mere energi og et bedre humør.

Derfor har jeg skabt "Humørmad-metoden":

Da jeg var gravid i 2018 var jeg unormalt træt og orkede sjældent at lege med min, dengang, 3 årige datter. Mit humør svingede og jeg var ofte rigtig ked af det. Men jeg forstod ikke hvorfor jeg var så udmattet og trist.

Jeg tog beslutningen én bestemt nat, hvor jeg (igen) grædende fortalte babypigen i maven, at det altså ikke havde noget med hende at gøre, at jeg var ked af det. For dét vidste jeg med sikkerhed.

Jeg besluttede: “Nu skal der ske noget!” Og det “noget” ikke var medicin eller psykologsamtaler.

Jeg tog mod til mig og skrev et spørgsmål til den kloge kvinde, der underviste mig. På det tidspunkt var jeg nemlig i gang med at videreuddanne mig indenfor sammenhængen mellem kost og psyke.

Da hendes svar tikkede ind faldt brikkerne på plads for mig.

Hun gjorde mig opmærksom på, at jeg nok var i underskud af humørvigtige næringsstoffer. I mit tilfælde var det på grund af amning og graviditet, men også næringsfattig mad, stressede perioder og depression, øger kroppens behov for specifikke mikronæringstoffer.

Da jeg først begyndte at skrue op for næringstæt mad (dét, som jeg i dag kalder humørmad), mærkede jeg det faktisk på mit energiniveau og humør, inden for få dage.

Det er derfor jeg har skabt “Humørmad-metoden”. Og jeg vil elske også at hjælpe dig til at gå fra træthed og mangel på energi, til mere glæde og overskud.

Onlineforløbet uge for uge

[mandag d. 16. maj - søndag d. 12. juni 2022]

3 praktiske ting, du skal vide om forløbet:

1) Du kan deltage i onlineforløbet hjemme fra din egen sofa, din seng eller lytte til lektionerne, når du er på farten. Det eneste, du skal bruge er en internetforbindelse.
 
2) Med det samme efter køb, modtager du en mail med linket til Facebook-gruppen og til den platform hvor inspirationsvideoerne vil ligge (jeg lover dig at platformen er nem at finde rundt på – og jeg skal nok vise dig hvordan).
 
3) Alt materialet til selve onlineforløbet, bliver frigivet drypvis i løbet af de 4 uger. Du har også adgang til materialet efter forløbet, så du kan vende tilbage til det, du har brug for – når du har brug for det.

Sådan har du det efter vores 4 uger sammen:

Her finder du svar på de spørgsmål, jeg typisk får om onlineforløbet:

Alle forløbets videoer er korte og konkrete og du får kun den præcise information, du har brug for, for at komme godt (og nemt) i gang med humørmad. 

  • Hver uge får du min guidning på video, og hver uges videoer er (til sammen) omkring 30 minutter lange.
  • I de uger, hvor der er inspirationsoplæg eller fælles spørgetime, skal du regne med yderligere cirka 40 minutters lyttetid.
  • Derudover kan du selv bestemme hvor meget tid, du vil bruge inde i Facebookgruppen.

Husk at du kan se/lytte til materialet på vej på arbejde, på en gåtur eller om aftenen. Du bestemmer selv. 

Du har adgang til alt materialet, også efter de 4 uger. De vil være en god støtte og motivation for dig under forløbet, men i princippet kan du gemme det hele, hvis du først har tid i sommerferien. 

På humørmad-metoden er der ingen restriktioner. Vores fokus er et helt andet.

Vi fokuserer nemlig på at skrue op for den mad, der indeholder de vitaminer og mineraler, som støtter de kropslige processer, der er involveret i at sikre god energi og et stabilt, godt humør.

Dét fokus betyder også, at det ikke vil føles som en egentlig kostomlægning.

Hvorvidt vi faktisk optager de vitaminer, vi tager i pilleform, er ret omdiskuteret.

Grundlæggende er vitaminernes biotilgængelighed vigtig – det betyder at vi helst skal have vitaminerne i en form, vores krop kan genkende og optage.

Vitaminer fra rigtig mad er “pakketeret” på en sådan måde, at vores krop forstår dem. Derfor har vitaminer i rigtig mad en høj biotilgængelighed og er, i mine øjne, klart at foretrække.

På forløbet viser jeg dig hvilke 3 kosttilskud, jeg alligevel tager og du får også fede rabataftaler på humørmad-kosttilskud, hvis du ønsker at supplere.

Du kan fint vente til efteråret, hvor du måske synes behovet er større.

Men forestil dig lige, hvordan det ville være at bruge sommeren på at tanke op på sol, varme OG næringsrig humørmad.

Du vil stå langt stærkere, næringsmæssigt, og have mere at stå i mod med, når det igen bliver mørkere (eller hvis den danske sommer skulle ende med at regne væk).

Beslutter du dig for at tage med i denne runde, er der også penge at spare.

Og husk at du har adgang til alt materialet fra onlineforløbet, også til efteråret, så du kan vende tilbage til det, du har brug for.

På forløbet får du en række forskellige forslag til mad, der kan give dig (humør)vigtige næringsstoffer. Der vil formentlig også være noget i mellem, som du kan lide.

Fx har jeg flere hemmelige hacks til dig, der slet ikke kan lide lever – så du får de humørvigtige næringsstoffer fra leveren, men faktisk ikke behøver at spise den. 

1) Humørmad er en utrolig simpel måde at få mere energi, glæde og overskud på. Tænk lige over det: Vi spiser jo alligevel, så hvorfor ikke (bare) komme mere af den ægte næringsrige (og humørvigtige) mad på tallerkenen?
Jeg viser dig hvordan du gør, uden at det bliver besværligt og uden at du skal bruge megalang tid i køkkenet.
Og jeg viser dig hvordan god energi og et stabilt humør er muligt at spise sig til – uden nogen former for forbud eller restriktioner. Det betyder ingen stramme regler og du skal heller ikke veje maden eller tælle kalorier.
Jeg har gjort det let for dig.

2) Det her onlineforløb er det eneste af sin slags. Du finder simpelthen ikke et andet forløb, hvor du bliver guidet og hjulpet til at spise den humørmad, der hjælper dig med at spise ud af træthed, humørsvingninger og manglende energi.

3) På denne runde af onlineforløbet, kan du sikre din plads til en særlig intro-pris. Det betyder at forløbet ikke bliver så billigt igen, når jeg kører det igen i til efteråret.

Når du deltager på onlineforløbet, får du:

– Ugentlige videoer, hvor jeg guider dig til, at spise dig til mere energi og glæde [værdi: 995kr]
– 4 ugers medlemskab i en lukket Facebookgruppe [værdi: 750kr]
Inspirationsoplæg med konkret vejledning/sparring, optaget på videoer som du kan se når du vil [værdi: 1000kr]
– Spørgetime om humørmad  [værdi: 250kr].

Svar på alle dine spørgsmål om humørmad.

Den samlede værdi for onlineforløbet er: 2995kr

Lige nu sparer du hele 800kr på forløbet >